onsdag 6. januar 2016

Sy en skjorte

Jeg holder på å sy skjorte til minien min. Jeg har aldri gjort dette før, så lærekurven er bratt. Mønsteret har jeg funnet på etsy, og jeg liker å kjøpe PDFmønster på ting jeg ikke har sydd før, for det pleier å være veldig gode og detaljerte beskrivelser og bilder av fremgangsmåten.
Her er mini med å "hjelper" til.

Nye ting er skummelt, så jeg måtte sove en natt på kragen før jeg turte å begynne på den, men det gikk jo kjempefint. Jeg er ganske så stolt av meg selv. Jeg "skulle bare" fikse litt på en søm kl 23, men fikk plutselig over meg at NÅ skulle jeg vinne over kragemonsteret og satte i gang. Vips så var klokken 01:00. Jeg ble kjempefornøyd og gleder meg til å begynne på armene i dag. 


1 kommentar:

valdemarrsack sa...

No information is available for this page - DRMCD
No information is available for this page.Learn 충청남도 출장안마 why‎No information is available for this 순천 출장안마 page · ‎No information is available for this page · ‎No 정읍 출장안마 information is available for this page · 수원 출장안마 ‎No information is available for 광주 출장샵 this page · ‎No information is available for this page